Ucapan Terima Kasih Kepada Guru Bersara

Ucapan Terima Kasih Kepada Guru Bersara. Tidak ada yang boleh saya berikan sebagai penghargaan selain ucapan jutaan terima kasih setinggi langit. Untuk guru yang mulia, jasa kalian akan selalu kami kenang, tetaplah menjadi pelita untuk anak bangsa.

Kad Ucapan Kad Terima Kasih Cikgu Portal Rasmi Smk
Kad Ucapan Kad Terima Kasih Cikgu Portal Rasmi Smk from wat-say.blogspot.com

Ucapan ringkas guru bersara ucapanku translate may 02 2021 translate teks ucapan majlis perpisahan. Bidang atau tempat mengajarnya pun beragam. Terlebih dahulu, saya ingin mengucapkan terima kasih.

Pengetahuanku Terbatas, Ketidaktahuanku Sungguh Tak Terbatas. 18.


Terima kasih wahai para guru kamu karena engkaulah kami dapat membuka jendela dunia 2. Tak henti kami mendoakan, mengisahkan, dan membanggakanmu. 18 mac 2021 9:22 ptg

Ucapan Ringkas Guru Bersara Ucapanku Translate May 02 2021 Translate Teks Ucapan Majlis Perpisahan.


Ucapan wakil guru sempena persaraan guru. Tuan, saya ambil skrip pengacaraan yg tuan buat sebagai contoh kpd anak didik saya yg akan menjadi pengacara majlis persaraan cikgu di sekolah. Assalamualaikum dan salam sejahtera saya ucapkan kepada warga dewan.

Adalah Dimaklumkan Bahawa, Saya Akan Bersara Wajib Daripada Perkhidmatan Kerajaan Mulai Esok, [Tarikh], Setelah Berkhidmat Di Jabatan Pertanian Selama Xx Tahun Xx Bulan Dari [Tarikh] Ke Hari Ini.


Tiada ucapan terbaik untuk guruku yang tersayang. Hanya kalungan doa dan ucapan terimakasih di atas segala jasa dan bakti, keringat dan kesabaran dan jua kasih sayang yang dicurahkan hingga menjadikan aku manusia seperti hari ini. Deraf / contoh ucapan persaraan ringkas.

Deraf Contoh Ucapan Persaraan Ringkas.


Kami berdoa semoga allah swt akan melimpahkan rahmatnya dan peliharaannya kepada yang berbahagia datin, dipanjangkan usia, diberikan kesihatan tubuh badan dan dipermudahkan segala urusan pada setiap masa. Terima kasih yang tidak terhingga kepada yang berbahagia datin atas sumbangan dan komitmen sepanjang tempoh perkhidmatan di sekolah ini. Lihat ucapan resmi yuk cek teks ucapan guru bersara.

Hasil Penelusuran Untuk Contoh Kad Ucapan.


Mungkin kita berutung dilahir sebagai guru dan pensyarah , di mana anak murid kita bertebaran seluruh malaysia hasil. Berkatnya, kini kamu bisa satu langkah. Selamat bersara guru besar saya berharap agar dapat panjangkan umur guru besar sekian terima khasih.

Posting Komentar untuk "Ucapan Terima Kasih Kepada Guru Bersara"